Την ένταξη της Γεωμετρίας στις Πανελλαδικές εξετάζει το υπουργείο Παιδείας.
Κατά την αναμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών του Λυκείου, η οποία είναι σε εξέλιξη, θα εξεταστεί από τις Επιστημονικές Επιτροπές που έχουν συγκροτηθεί για τον σκοπό αυτό, αν στα Μαθηματικά της Γ Λυκείου θα συμπεριλαμβάνεται και η Γεωμετρία και θα είναι μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο.
Τη δήλωση αυτή έκανε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, ενώ σημείωσε τα εξής:
- Α. Η εκπαίδευση που παρέχεται στο μαθητή, λαμβάνει υπόψη της τη διδασκαλία των Μαθηματικών , δεδομένου ότι είναι το κατεξοχήν μάθημα όπου ο μαθητής αναπτύσσει την κριτική και δημιουργική σκέψη και αποκτά αφαιρετική ικανότητα.
- Β. Στα Μαθηματικά ο μαθητής?εκτίθεται? κατά πολύ περισσότερο σε σχετική με άλλα μαθήματα στην αφαιρετική σκέψη.
- Γ. Αυτό επιτυγχάνεται όχι μόνο με την Ευκλείδεια Γεωμετρία, αλλά και με τους άλλους (νεότερους) κλάδους των Μαθηματικών όπως η Άλγεβρα , η Αναλυτική Γεωμετρία κλπ., όπου εκεί ο κάθε μαθητής καλείται να ορίσει σε ένα σύνολο διάφορες δομές με σκοπό να λύσει διάφορα προβλήματα.
- Δ. Τέτοια παραδείγματα, σε επίπεδο σχολικών Μαθηματικών, προφέρονται, εκτός από την Ευκλείδεια Γεωμετρία, και από άλλες θεματικές περιοχές των Μαθηματικών, στις οποίες ο μαθητής έχει επίσης μια θαυμάσια ευκαιρία να εξασκηθεί στην αποδεικτική διαδικασία.
- Ε. Το γεγονός ότι η Ευκλείδεια Γεωμετρία δεν αποτελεί σήμερα μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο δεν σημαίνει και υποβάθμιση του μαθήματος αυτού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
- Ζ. Αντιθέτως, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η χώρα μας έχει μια ισχυρή παράδοση στη διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας και ότι είναι μια από τις λίγες χώρες του κόσμου στις οποίες διδάσκεται η Ευκλείδεια Γεωμετρία ως μάθημα Γενικής Παιδείας στη Α και Β τάξη Λυκείου.